خانوما هزینه انومالی چنده فقط سونوش

۱۶ پاسخ

من ۱۱۰۰بیمه هم نداشتم

من پرسیدم فقط سنو ۱۵۰۰

من ازاد دادم بعد از عید دو میلیون و سی هزار تومن

۳تومن

مگه‌انومالی‌ازمایش‌داره

2/800

آزاد ۱۱۰۰

من چندروزپیش رفتم یه ملیون دادم. سونوش ازادهست

۱۱۰۰

من ۴۸۰۰فقط سونوشو دادم ،ازمایششو ندادم یعنی سونو اوکی باش ازماش نمیخاد

فقط سونو ۳ تومن شد...

سونو اینجا ۳۶۰۰ من یجا با دفترچه ۷۰۰ دادم

برای من دو میلیون و 700 سونو شد
آزمایش 3 میلیون تومن

۱۱۰۰ با ییمه

۱۵۰۰ شهرما

۱میلیون ۶۵۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان روژین و یاسین مامان روژین و یاسین ۵ ماهگی
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی