خانوما شماعی زاده هزینه انومالی چنده ؟

۴ پاسخ

من آنومالی پیشرفته رفتم ۳۷۰۰

الان ک برا انومالی به من گفتن 1/700 میری اونجا بیشتر میشه ؟
بعد سی دی خودشون میدن یا اونم هزینه جدا داره

شماعی زاده مگه ترانه نمیخوند🤣🤣🤣

یکی رفته بود گفت 2300بوده ،شمارش هست زنگ بزنی جواب میده،من برای ان تی که رفتم پیشش قیمت تلفنی پرسیدم جواب داد،ان شا الله برای کنترل وزن 30هفته همونجا میرم خیلی کارشون خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان روژین و یاسین مامان روژین و یاسین ۵ ماهگی
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی