من روز تولدم شیر خودمو از بچم گرفته بودم، 😭😢انقدر گریه کرده بودم که نگو، بچم گریه میکرد شیرمو میخواست 🥺😖
منم خیلی دلم گرفته پیش خودم میگم یعنی زود گرفتم یعنی مادر بدیم یعنی ظلم کردم ب بچم
ولی خب منطقی بخوایم نگا کنیم دیگ وقتش بود تو گرما نمیشه بچه رو از شیر گرفت
عزیزم غصه نخور این یه فراینده که باید انجام بشه بعد چند روز هم خودت راحت میشی هم نی نی کوچولو
من خودم خیلی ناراحت شدم ولی اینم میگذره بعد از کارت راضی هم میشی
خوابش و غذا خوردنش خیلی بهتر میشه عزیزم ان شالله زیاد اذیت نشه بچت ببرش بیرون پارک خودتم زیاد تو خونه نمون من پسرمو شبا داخل کالسکه میذاشتم دور میدادم میخوابید باز برمیداشتمش میذاشتم رو تشکش الان دیگه خودش میخوابه
چجوری گرفتی عزیزم؟
زودگرفتی
من حالا وضعیتم بدتر بود پسرم رو باردار بودم ۱۴ ماهش بود از شیر گرفتم دخترمو سر اینکه دلم نمیومد تا ۱۹ هفته شیر دادم خیلی حالم بد بود اینکه حس می کردم ظلم کردم ب بچه با شوهرم دعوا می کردم ک چرا من ناخواسته باردار شدم خیلی بد بود دخترمم شیشه نمیگرفت و بلد نبود شیشه بخوره
بهتررین کارو در حقش کردی اشتها و خابش عالی میشه تجربه خودمه
عزیزم موقع خوبی گرفتی نه زوده نه دیر
تا اخر عمر که نمیشه شیر داد 🥲
اگه یهویی گرفتی خب اذیت میشید ولی گرفتی دیگه تحمل کن بعد چند روز اوکی میشید
تدریجی میگرفتی بهتر بود
آدم اول خیلی غم داره از سه روز ک بگذره هم خودت راحت میشی هم بچه ات
من الان ۲۰ روزه گرفتمش آرامش دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.