من زیاد شیر ندارم اول سینه چپ بعد سینه راستم بهش شیر میدم یهویی شروع میکنه گریه کردن میفهمم دیگه شیر ندارم شیرخشک براش درست میکنم
😂من از تو بیمارستان تا الان ولی شیر خودمم میخوره
من از وقتی که از بیمارستان مرخص شدم البته دکتر تجویز کرد
از ماه اول که بهداشت گفت وزنش کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.