من دوماه پشت هم دادم اصلا اصلا تاثیری ندیدم ازش
منم زینک دادم بهش از اولی که دنیا اومد
فقط دوره داره
یه وقفه یک هفته ای بینش بنداز دوباره بهش بده
بیشتر تاثیر میزاره
نه عزیزم برای پسر منم تجویز کرده بخاطر وزن کم
فکر کنم یکماه بیشتر نباید بدی دکتر به دخترم گفت فقط یکماه مصرف کنه
منم نئوزینک میدم
من برای دخترم نئوزینک داده فکر نکنم بد باشه دخترم 6ماهشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.