دختر امروز از دهن و دماغ استفراغ میکنه چشه یعنی؟

۵ پاسخ

لبنیات خوردی؟

به شونه بخوابون ب کمر نخوابون
اروغشو حتما بگیر

حتما دکتر ببرش
استفراغ از بینی خطرناکه عزیزم
تو خواب مراقبش باش

وقتی که احساس میکنی میخواد بالا بیاره بغلش کن که از دماغش نیاد
یا سرش بالا باشه اینطوری نمیشه عزیزم
اون که بالا میاره یا از رفلاکسه و یا از اینکه زیادی شبر میخوره

رفلاکس داره شاید

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی