۵ پاسخ

به رفلاکس سلام کن

رفلاکس.
جایی که میخوابه باید شیب دار باشه.بزن تو نت تشک آنتی رفلاکس مدلشو ببین باید اونطوری باشه
بعداز شیر ده دقیقا ایستاده نگهش دار
حتما دکتر ببر بهش دارو بده
همیشه هم به پهلو بخوابون
دختر منم دقیقا این مشکل و داره خداکنه زودتر تموم بشه

ای جانم از بینی هم بزنه رفلاکسش یکم شدید هست
ببر دکتر بهت دارو بده

سلام بر رفلاکس🤦‍♀️💔

اگه تندتند اینکارومیکنه رفلاکسه اگه یبارشده احتمالازیادخورده

سوال های مرتبط