۹ پاسخ

من فقط و فقط صبح ها میدم معمولا ساعتای 9 و نیم 10

صبح ک بیدار میشن

صبح بده شب بیخوابی میاره

صبح خوبه هرموقع ک بیدار شد

ویتامین د حتما باید صبح و ظهر مصرف شه

من صبح میدم

صبح بدی بهتره چون منجر به پی پی میشه روغنیه

من صبح میدم

فرقی نمیکنه من نیم سیسی صب میدم نیم سیسی شب

سوال های مرتبط