بچه ها تیرویید کم کار خیلی بده؟

۸ پاسخ

مهم اینکه قرص بخوری همین
و کنترلش کنی

اما دلتو لرزونم که برا من تیروئید لعنتیم باعث شد قلبش وایسه و کورتاژ شدم،دیگه خلاصه جلوگیری کردم و پارسال تحت نظر رفتم هم زنان هم غدد،بعد دوسال باز تیروئید داشتم که قرص خوردم(۲۴شده بود)آوردمش رو۸صدم،گذاشتم باردار شدم الهی شکر تاالان که کنترلش کردم تحت نظر
گفتم بدونید که تیروئید خیلی تاثیر داره باید قبلش نرمال باشه بعد بزارید باردار شید

عزیزم باید قبل اقدام بارداری اول آزمایش داد
من دوسال پیش ناخواسته باردار شدم نمیدونستم قبلش که تیروئیدم فعال شده
خلاصه همون تو۱ماه و نیم آزمایشا غربالگری اول که دادم فهمیدم تیروئید دارم و روی۱۸بود دیگه کار از کار گذشت که تو۸هفته بچم س ق ط شد

خیلی باید حتما کنترل بشه واسه جنین ضرر داره باید دارو بخوری

اگه قبلا تروعید نداشتی یا تو خانوادتون نباشه دارو بخوری خوب میشی
داروتم کامل بخوری تحت نظر باشی
هیچ عوارضی نداره

منم دارم از اول بارداریم دارم قرص میخورم

نه من العان چندین ساله دارم با دارو کنترل شده

باید قرص بخوری دیگه
منم کم کاره تیروعیدم

سوال های مرتبط