۱۰ پاسخ

۲۰ دقیقه باید بجوشه، بعداز جوش امدن

بعد از اینکه جوش اومد بذار 20دقیقه بجوشه

همین ی جوش بخوره بسه

۵ دقیقه بجوشه کافیه میکروبا کشتع میشن این ک میگن بیست دقیقه باید بجوشه الکیه
اینو دکتر گفته

بعدازجوش امدن بییت دقیقه

20دیقه باید ریز بجوشه عزیزم

بعد از به جوش اومدن بیس دقیقه ریز قل بخوره

۱۵ دقیقه

ده دیقه بعضی وقتام بیشتر بعداینک جوش اومدمیزارم ریز قل بخوره

7دقیقه بعد از بجوش اومدنش

سوال های مرتبط