۲۰ دقیقه باید بجوشه، بعداز جوش امدن
بعد از اینکه جوش اومد بذار 20دقیقه بجوشه
همین ی جوش بخوره بسه
۵ دقیقه بجوشه کافیه میکروبا کشتع میشن این ک میگن بیست دقیقه باید بجوشه الکیه
اینو دکتر گفته
بعدازجوش امدن بییت دقیقه
20دیقه باید ریز بجوشه عزیزم
بعد از به جوش اومدن بیس دقیقه ریز قل بخوره
۱۵ دقیقه
ده دیقه بعضی وقتام بیشتر بعداینک جوش اومدمیزارم ریز قل بخوره
7دقیقه بعد از بجوش اومدنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.