سلام ماماناین پتو وساک رو گرفتم🥰🥰 ....قشنگه ؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من از رنگ آبی برا پسر زده شده بودم
پتو برا جوجم بنفش جیغ گرفتم

مبارکه عزیزم بسلامتی 😍

خیلی گشنگه 🤩

چقد پتوش خوشکله

اره خیلی خوشگلن مبارکش باشهه🥰

من هنو تعیین جنسیت نرفتم ولی میخام این پتو رو بگیرم خیلی خوشم اومده از رنگش

ای خدا اا😍🧿 مبارکش باشه عزیزم انشاالله
به سلامتی خیلی قشنگن

مبارکه عزیزم ❤️🥴

چقدر پتوعه نازه

وای خدا مبارکه😍

سوال های مرتبط

مامان مهراد و ماهلین مامان مهراد و ماهلین هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۹ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی