۱۰ پاسخ

بابادکترهست دارو هست اینکارا چیه

نکنی اینکار واون خیلی کوچیکه

واقعا میخوای اینکارو کنی؟؟😯😯😯

من فقط با شیر دادن به پسرم نتیجه گرفتم
کم میخورد
دکتر گفت بیشتر بده تعداد دفعات رو!
تا ۴۰ روز زرد بود بعدش خوب شد

نکن فایده نداره
من برا پسرم کردم دریغ از یکم تاثیر!

آنقدر مفیده حتما انجام بده

عزیزم این روش‌ها برای نوزاد خطرناکه
روشی که همه انجام میدن و جواب گرفتن رو انجام بدید یعنی از متخصص بپرسید که اگر لازمه براتون قطره تجویز کنه
گاهی اوقات هم دستگاه لازمه چون هنوز نوزادتون کوچولوعه
بستگی به عدد زردیش داره
زردی شوخی بردار نیست

وایی نکنی بری بچه رو تیغ بزنن
قطره بیلی ناستر بگیر هر ۶ ساعت نیم سی سی بده سه چار روزه خوب میشه

کجایید ؟

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

سوال های مرتبط

مامان آرتا و آنیسا 🤍 مامان آرتا و آنیسا 🤍 ۱ ماهگی
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری