منم دیسک کمر و گردن دارم، ولی از سزارین بیشتر میترسم تا طبیعی😮💨
منم دیسک کمر شدید دارم و با دکترم که برای دیسکم تحت نظر بودم مشورت کردم و گفت زایمان طبیعی مشکلی برای کمرت نداره فقط باید ورزش های مخصوص کمرت رو مرتب انجام بدی
اصلا ریسک نکن به ستون فقراتت خیلی فشار میاد طبیعی بدتر میشی
منم دارم و سیاتیک وحشتناک طبیعی زایمان کردم خیلی عالی پیش رفت همه چی انشالله دومی هم طبیعی میارم اگه همه چی خوب باشه
نگران نباش
حتما برو سزارین ولی سزارین با بیحسی بدتر میشی با بیهوشی کامل برو حتما
نمیشه بخاطر دیسک کمر سزارین کنی؟
خب چرا نمیری سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.