۳ پاسخ

یکمممم تابه رو چرب کن همبر بزار بعد سر تابه رو بزار با شعله کم یکم بخار پز شه بعد سرخش کن

حرارت خیلی کم

دمبه میزنی

سوال های مرتبط

مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی