۴ پاسخ

سال دیگه

سال دیگه انشالله
البته میتونی امسال پیش ۱ بزاری

آخی پسر من ۱۴۰۲
یعنی دوسه سال دیگ‌میره پیش 😢

چون نمیه دوم هستش به امید خدا ۶ سالگی می‌ره پیش دبستانی

سوال های مرتبط