۷ پاسخ

۵ سالش که تموم شد باید بره پیش دبستانی ، منتهی چون بعد از آغاز سال تحصیلی ۵ سالش میشه باید یک سال دیرتر بره ،
امسال می تونی ببریش پیش ۱ , سال دیگه باید ببریش پیش ۲

من پسرم مرداد ۹۹ امروز ثبت نامش کردم کلاس اول

سال بعد میره پیش 2

پسر جاریم نیمه اول ۱۴۰۰ هست میره امسال پیش برای شما سال بعده فکنم

خاهرزاده من متولد ۹۹ هستش پارسال میرف پیش دبستانی

امسال نیمه اولی های ۹۹ میرن کلاس اول
پس نیمه اولی های ۱۴۰۰ میرن پیش
در نتیجه دختر شما سال بعد میره پیش

پسرکوچیکع منم ۱۴۰۰هس شهریوریه میره پیش ۲ازتومیره پیش یک عزیزم اجباری نیس

سوال های مرتبط