نه نگران نباش منم هم هفتت هستم نشستمسرجام😆😆
و منی که نه زاییدم نه اسمی انتخاب کردم 😂
خب نزاییم؟😁
اوووو من که هنوز راه زیادی دارم
چون میخوایم خودمونو گول بزنیم که زودتر زایمان کنیم😅
من هفته دیگه ساک میبندم به امید خدا
وای دقیقا
کل صفحه من شده زایمان و قبلش😭😭
طاقتم تموم شده واقعا
دلم خاست زودتر بزام🥹☺️
چند دقیقه پیش داشتم تو ذهنم لحظه ای رو تصور میکردم
که منو نی نی رو از اتاق عمل میدن بیرون
من هنوزم باورم نشده تو دلم یه بچه یه کیلوییه
خدایا شکرتتتت برای این حس قشنگ😭
ان شاالله همه بسلامتی زایمان کنیم
من که دیگه بریدم🥲
برا منم همه یا دردشون نگرفته هنوز یا دارن ساک میبندن من دارم کم کم افسردگی میگیرم خدایی
بعد من استرس دارم زود به دنیا نیاد
من هنوز ساکم نرسیده🤣💔
خیلی کارای خونم مونده انجام بدم احساس میکنم خیلی چیزا رو برای بچم نخریدم نمیدونمممم
واقعا خوش ب حالشون
😭😂😂
منی که هنوز هیچ کاری نکردم
اینقد دوس دارم جای اونا باشم
از من خیلییی مونده دیگ کم اوردممم😅🫠
چون زود تر از ما اقدام کردن 😂
من هنوز زایمان نکردم😂😂
چون نزدیک زایمانه و پایان بارداری 😚
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.