سلام خانم ها اسم طاها چطوره ؟ میشه نظرتون رو‌بگید

۶ پاسخ

قشنگه ، نظر خودتون مهمه

عالیه، من که خیلی دوسش دارم

برای این دوره یکم بی کلاسه

خیلی خوش آهنگ و تو دهن قشنگ ادا میشه و سخت نیست من دوسدارم 😍💓

هر اسمی که بنظرت خوبه و خوشت میاد بزار بنظر من که هیچ اسمی قدیمی بد نیست

طلا کیه پس؟ پسره یا دختر

سوال های مرتبط

مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان مروارید مامان مامان مروارید ۵ ماهگی
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد