۸ پاسخ

۲.بنطرم

شیرو قطع کن خواهر منم شیر نمیخوره دخترم ولی یه پیاله ماست کافیه کنار پلوهاش بدیبخوره

شماره یک
بعد دو

من ک از اولش همش شیر خشک نان 1 دادمش اصلن 2و3 ندادم
چون وزنش کم بود دکتر گفت همش 1 بده ک وزن بگیره و مشکلی نی اصلن اگ 2و3 ندی

عزیزم‌ازین اسکوتر راضین؟ دخترتون میتونه راه ببرتش؟

ببخشید به دخترتون بازم شیر خشک میدید؟؟؟

2 پروتئین و وزنگیریش ببشتره

شماره 2

سوال های مرتبط