۲ پاسخ

من 🙌🙌🙌 انسولین میزدم.الان آزمایش دادم رفع شده ولی گفت سالی یه بار تاسه سال باید ازمایش بدم

خواهر من ،اینطوری بود ،ولی خودش درکل بعد بارداری رعایت میکنه بازم

سوال های مرتبط