۸ پاسخ

الکیه نگیر

الکیه من گرفتم

الکیه نگیر

برای من الکی بود کاملا بی مصرف

برا خواهرم که الکی بود ،من تجربه ندارم

برای من خیلی کاربرد داشت کمک کرد بچم شیرمو بخوره و‌نوک سینم دربیاد،برند وی از همشون بهتره بیبی لند خیلی بزرگه برای بچه سخته

اگه سینت نوک نداره خوبه درغیر اینصورت نیاز نیست

بله الکیه من که گرفتم اصلا بچه نتونست بگیره شیر جمع میشد توش،انداختم دور

سوال های مرتبط