۴ پاسخ

من قبلش زنگ زدم گفت روز ۱۲ سیکل بیا

بله میتونی بری عزیزم

اره اتفاقا دکتر میگه روز ۲ یا ۳ بری که وضعیت فولیکول‌های انترال تو چک کنه
و سونو ش هم اصولا داخلیه

بله روز دوم یا سوم باید برید

سوال های مرتبط