۱۵ پاسخ

ن نوش جونت خوبه کلسیم داره مقویه اگه نمکشم کم باشه دیگه عالیه

عالیه بخور
اینا محلی و سرشار از کلسیم من خوراکم از ایناعه تو دوتا بارداریم
زنعموم گوسفند داره خودش درست میشه بهداشتیه و کم نمک برام درست میکنه
خیلی خوش طعم و پر خاصیته

بهداشتی هستن؟اگه مطمعنی بخور ولی خیلی کم چون نمک داره

نوش جونت منم دلم خواست احساس میکنم خوشمزه🫠🫠🙃🙃

نمکش بالاست و باعث اِدِم یاهمون خیز میشه، از طرفی چون محلی هست از نظر بهداشتی اصلا ایمن نیست، پاستوریزه و بسته بندی شده ش هست میتونی به مقدار کنترل شده مصرف کنی

اگه نمک نداره خیلیم خوبه

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

نوش جونت خیلی هم خوبه

منم دلم خواست🥹

ن نوووووش

من می خورم حالم بد میشه.

شور باشن نمیتونم لب بزنم نمکشون اندازه هست

پر از کلسیم

شوره ورم میکنی

اینا محلیه اصلا نباید محلی مصرف شه نمک زیادی هم داره واسه فشار خوب نیست

سوال های مرتبط