مامانا من شیر پاکتی خیلی زیاد میخورم ضرر که نداره ؟؟

۹ پاسخ

همون پاکتی عالیه بخور نوش جونت

نه عالی فقط گرمی هم بخور در روز. یا با خرما بخور.حتما هم پاستوریزه

منم خیلی میخورم اتفاقا خوبه شیرت زیاد میشه.
الانم پیامتو خوندم هوس کردم😂برم بخورم😋

شیر خوبه کلا

نه بخور

واسه رشد بچه خیلی خوبه

چ ضرری داره خیلیم واسه قد بچه خوبه

شیر کم چرب بخور

منم ماجان کودکان میخورم😐

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی