روز زایمان طبیعی دکترتون کی بود و چقدر کمکتون کرد راضی بودین ؟

تصویر
۲ پاسخ

ماما بودن ب دکتر باید زیرمیزی بدی تا بیاد ولی خب من راضی بودم چون همت از خودم بود ن دکتر 😂😂

زایمان طبیعی میخای تو بیمارستان الغدیر خانم سیدی خوبه ،البته باید پول بدی انگار ماما میگیری برا زایمانت

سوال های مرتبط