۵ پاسخ

بنظرم تمش واسه این ک تو خونه بچینی عکس بگیری راحته

تصویر

منم ساده رفتیم پارک گرفتم خیلی عکس‌اش ناز شد

یه تم ساده

تصویر

تززین من برای تولد پسرم ، من مهمون زیاد نداشتم ولی شامم تهچین ، سالاد ماکارانی ، ماست و خیار ، سالاد کاهو ، قرمه سبزی ، روکر موز بود

تصویر

منم بادکنک ارایی بلد نیستم ایده میخام
فقط میدونم غذا مرغ لونگیه ۱۱-۱۲ نفر مهمون دارم

سوال های مرتبط