۴ پاسخ

قطره میشه دوبرابر وزن.. برای بالای دوسال دیگه میتونی شربت استفاده کنی تاثیرشم بیشتره.. شربت پاراکید نصف وزن.. اما قطرش دوبرابروزن

۲۴قطره

اگه قطره س دوبرابرش رو باید بدی

بیست چهار قطره یدونه قطره چکان پر میشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی