۲۹ پاسخ

شاید چیز ساده ای بدونیش اما باید به فکر بدن و سلامتیه خودت باشی نه رفع نیاز همسر اونم تو شرایطی که جفتتون این تصمیم یعنی بچه دار شدن رو گرفتید.. قاعدتا تا40روز ممنوعه حتی اگه بتونی هم ممنوعه چون بدن از درون هنوز جوش نخورده و اسیب هاش بعدها فقط خودتو اذیت میکنه

من الان ۸ ماهه نداشتم ، اصلا هم حوصله و تمایل ندارم، تا ماه ها نگذره و من مثل خود قبلم نشم همه چی برام کنسله 😢

۷ روز🥹🥴😁

جالبه اکثرا گفتن خونریزی نداشتیم و رابطع داشتیم
مگه برای خونریزی میگن رابطع نداشته باشید
چه خونریزی چه لک چه هیجی صاف صاف بایذ 40 روز بگذره
من خودم شب 41😂
چون واقعا به بدن ضرر میزنه زودتر از این تایم
از قدیم گفتن زن تا 40 روز زاچه

۴۵روز بعد همراه با درد بود اولا طبیعی بودم

خانما تورو خدا هر کی میدونه بگه خیلی واجبه واسه پایین بودن پلاکت خون چیکار باید کرد خیلی واجبه

من طبیعی بودم قبلی ها ولی تا ۴۰ روز نمیزاشتم شوهر نزدیکم بشه

وای نه خیلی این فرصت کمه واسه ریکاوری روحی و جسمی بعد از زایمان باید آدم ب بدنش احترام بذاره شاید الان عوارضش رو نشون نده ولی توی طولانی مدت قطعا تاثیر میذاره اون همه پارگی بدن هنوز ترمیم نشده بعد برداری ی چیزی ام بکنی توش ظلمه واقعا
دیگه موجودات غیر انسانم میتونن ی ماه خودشونو کنترل کنن تا این بدن و هورمون ها یکم نرمال بشن

یاخدامگه زخمت تودوازده روزخوب شدکه رابطه داشتی ماکه تازه بعداز دوازده روزبخیه هامونودرمیاریم

یه ماه دخول نداشته باشی بهتره

چرا بقیع اینقد تعجب کردن منم خونریزی نداشتم 13 14 روز بعد اوکی بود حتی تو برگه بیمارستان ک یسری چیزا نوشته بود، گفته بود سزارین بعد دوهفته درصورت راحتی خانم، بعد بخیه بالاس اون سوراخ پایینه چ ربطی داره😅 بالاخره نیازه انسانع

من که دختر بزرگم بدنیا اومد تا 7ماه رابط نداشتم دردم میگرفت.

مگه بدنیا آوردی هنوز 30هفته هستی؟

بعداز ۴۰ روز رابطه داشتم ….قبلش رابطه داشتم اما بدون دخول….و اولین بار خیلی درد داشت و کم کم بهتر شد

۲۶ روز بعد
چون خونریزیم تموم شده بود کامل خیلی سطحی و یواش

خونریزی نداشتی؟

والا ما ۹ ماه رو که صبر کردیم ۴۰ روز دیگه هم روش

من سر پسرم بعد ٨ هفته رابطه داشتم

من بعد۲۰روز خونریزی قطع شد بعدش رابطه داشتیم خیلی هم دلچسب بود

خونریزی نداشتین من دقیقا چهل روز خونریزی داشتم ولی بعد چهل روز که کامل قطع شد رابطه شروع کردیم

من بعد از زایمان اولم روز دوازدهم نزدیکی کردم. خونریزیم تا یک هفته بود کلا

خونریزی نداشتی؟

متفاوته عزیزم
چون در سزارین خونریزی بیشتر زمان میبره میگن بهتره همون ۴۰روز بگذره ولی بستگی به بدنت داره عزیزم من کسی رو میشناختم ده روز بعد زایمان طبیعی رابطه داشته
ولی من خودم چون خونریزیم زیاد بود و حدودا یک ماه یا بیشتر لکه بینی داشتم دیگه همون ۴۰روز شد البته سزارین بودم منم

درد داشت یا نه

مشکلی برات پیش نیومد؟چه پوزیشنی؟

بتونی ایرادی نداره که

20روز

۴۰ روز

طبیعی پس بعد چنوقت؟

سوال های مرتبط