وای منم شبا وقتی خوابه نگاش میکنم میگم اگه بمیره چی بعد مردنشو تصور میکنم گریه میکنم😐💔😂
وااای منم همش هم میگم دیوونه شدم خدانکنه و از این چیزا بارداری نشد ک توروانمونم داره بازی میکنه
من همش حس میکنم داره خیانت میکنه😂
مثلا یدفعه میره بالکن میگم اره حتما رفته پیام بده میبینم گوشی بغل دسته خودمه ضایع میشم😂🤦🏻♀️
کافیه یذره ادکلن بزنه یا موهاشو اتو کنه دیگه انقد حررررص میخورم😵💫🤦🏻♀️🤦🏻♀️
البته من یه بیچارگی ذهنی از شما بیشتر دارم . همسرم کلا آدم نرمال و اهل دعوا نیس . و دوسش دارم . ولی همش میگم نکنه بیفته زندان . بد با خودم میگم آخه چرا بیفته 😂
فکر کردم فقط من اینطوریم😂
یه ربع پیش همین فکر تو سرم اومد خواب بود نگاش کردم کم مونده بود بزنم زیر گریه 😂بد با خودم گفتم دیونه نشو این فقط یه فکرهس
وای منم اینجوریم همش بخاطر این هورمونای لعنتی هست
من همه اعضای خانوادم وحتی خودم وبرای هممونم گریه کردم😂😂😂
منمممم🥺🥺😬
منم همینجوریم 🥹 وای خدا اون روزه نیاره لعنت بر شیطون
من از قضاوت میترسم و گریه کردم اینکه بچت اینقدر فضول چرا یکی دیگا میاری کلی گریه میکنم
سایش،صد و بیست سال سلامت بالا سرمون.
منم اینطور شدم.
سونو آنومالی رفتم .جنسیت رو نمیخواستم بگم . تا توی جشن تعیین جنسیت که سه روز بعدش،تدارک دیدیم. بگم .
همش میگفتم .دوراز جونش نکنه بمیره نفهمه بچش چی بوده
و طاقت نیوردم و بهش گفتم
بیشتر روزا هم برای بچم گریه میکنم .
میگم نکنه هنوز دست چپ و راستش رو بلد نشده باشه. ما بمیریم.
خیلی زیاد برای بی مادر شدن بچم گریه میکنم
من نسبت به پدرم این حسو دارم شبا همش گریه میکنم البته مادرم خواهرام دخترم 🥺🥲
کلا بارداری دیوونه میکنه ادمو 🤣😂هورمونا بهم ریخته عجبب غریب شدیم
من همش خواب میبینم دارع بم خیانت میکنه😂😂
وای آره واقعا ... الان چند روزه منم این حسو پیدا کردم .. همش دلم براش میسوزه با اینکه هر روز باهاش میجنگم 😂 بعد اینکه خواهر مادرشو میشورم میزارم کنار دلم براش میسوزه یا مردنش رو تصور میکنم دلهره میاد سمتم 😐
من نسبت به مادرم اینطور بودم و همیشه توذهنم خیال بافی وگریه میکردم
من از وقتی باردار شدم انگار نفسم رو به نفس شوهرم گره زدن! شوهرم میگه شب ها بارها دست میگیری ببینی من تو تخت کنارتم یا نه؟
من که بیخیالم 😕
من شوهرم تا یک ماه تو کما بود هوشیاریش 4 بود زندگی نداشتم تو اون یک ماه خدارو شکر کنارمه سالمه و نفس میکشه ولی مثل شما همیشه ترس از دست دادنشو دارم وقتی از خونه میره بیرون کلی صلوات میخونم تا سالم برگرده پیشم🥲
عجب دغدغه فکری بعضیاتون دارین خدایی تو این وضیت اینم فکره😐😐😐😐
منم تازه این فکرو میکردم🤣🤣
منم از وقتی باردار شدم، ترس از دادنشو دارم.
فکر کردم فقط من اینطور شدم.
هربار به همسرم میگم ایشالا دوتایی کت و شلوار دومادی تنش کنیم
😂😂😂😂 منم اینطور میشم گاهی
من خوابشو میبینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.