۴ پاسخ

دکتر دخترم گفت گریپ میکسچر نهایت تا ۳ ماه و ۲۰ روز بده، AD هم تا ۶ ماهگی

گریپ میکسچر تو هر سنی میتونی بدی برای دلدرد نفخ شکم خوبه
آد هم تا پایان ۶ماهگی

دکتر دختر من گفت اگه مشکلی نداره دلش اینا درد نمیکنه داروهاشو قطع کن منم قط کردم
از این هفته مولتی ویتامین داده آد دیگ نمیدم
شباهم فقط فاموتیدین میدم

تا ۶ماهگی اد میدی ،،از ۶ماهگی مولتی ویتامین و به تشخیص پزشک آهن میدی اد حذف میشه
گریپ میکسچر چیز بدی نیست میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان گندم🌾👶 مامان گندم🌾👶 ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۵ ماهگی