از کمر شروع میشه تا مچ پا عین یه ریسمان که درونت آتیش زدن میسوزی با درد اصلا نمیتونی تکون بخوری متاسفانه یکماه گریبان گیرم اونم فقط شیا قبلا فقط یکبار بود الان شده ۲ بار
دردیه که از جای آمپول توی باسنت شروع میشه و مثل شکل عصا تا پشت زانو و مچ پا میرسه
معمولا به خاطر دیسک هستش و از یه پا شروع میشه و تو حالت شدیدش به پای بعدی هم میزنه
ممکنه پا گزگز کنه و لمس بشه که خب این مورد خیلی خطرناکه
دردش این شکلیه که انگار یه طناب رو دارن با فشار از پات میکشن بیرون
در کمر میزنه تو پا
من که فلج میشم اصلا یه وضعی
مال من بیشتر وقتها یهو از وسط باسن میگیره تا زانو به طوری که همون لحظه یک شوک بدی وارد میشه یا دائمی هم بگیره که مدام دردش هست
از کمر میکشه پشت پا ویرانم من از درد سیاتیک
تو کمرت بالا باسن یه درد بدی میگیره در حدی که پارو نمیشه گذاشت رو زمین من از اول بارداریم داشتم هنوزم دارم
بیا عزیزم منم اوایل بارداریم این.درد رو داشتم خیلی بد بود پاشنه پام رو نمیتونستم رو زمین بزارم اصلا بس بالای باسنم تیر میکشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.