خانما یکی درد طبیعی رو برام توضیح بدع؟ چ شکلیه؟؟
فرزند پروری

۴ پاسخ

انگار کمر از وسط نصف شده بشدت درد میکنه دلپیچه دارع شکم هم درد میکنه خیلی

ماه دردی که روزی چند باری میگره و ول میکنه ،مث درد قاعدگی میمونه

مثل درد پریودی میمونه
دلدرد و کمردرد البته زیر دل درد میگیره
میگیره و ول می‌کنه با استراحت و دوش آب گرم و ماساژ خوب نمیشه آروم نمیشه
زمانش منظم هست و هر کمتر میشه

من کلی درد دارم از همه جام دکترم میگه طبیعیه ،

سوال های مرتبط

مامان ارسلان🌊 مامان ارسلان🌊 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی