انگار کمر از وسط نصف شده بشدت درد میکنه دلپیچه دارع شکم هم درد میکنه خیلی
ماه دردی که روزی چند باری میگره و ول میکنه ،مث درد قاعدگی میمونه
مثل درد پریودی میمونه
دلدرد و کمردرد البته زیر دل درد میگیره
میگیره و ول میکنه با استراحت و دوش آب گرم و ماساژ خوب نمیشه آروم نمیشه
زمانش منظم هست و هر کمتر میشه
من کلی درد دارم از همه جام دکترم میگه طبیعیه ،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.