۷ پاسخ

عزیزم دختر بچه ها وقتی بدنیا میان همینه دختر منم همین بود کلی دکتر اطفال بردم همشون گفتن طبیعی تازه از دستشون جای واکسن چرک بیاد چیزی نیست نترس و سینه های دختر بچه ممکنه شیر بیاد اصلا نترس اینا همه رو من تجربه کردم نترس

دکتر ببرین بچه رو خیالتون راحت میشه ، انشاالله که همینه و مشکل خاصی نیس ، به مرور رفع میشه ، من پسرم ۳ ماهش ک شد رفع شد

به پروتئین گاوی حساسیت داشت ، من اگر کوچک ترین چیزی میخوردم ک داخلش شیر داشت یا حتی گوشت گوسفند سریع مقعدش زخم میشد و توی مدفوعش خون بود

پسر منم همین بود

طبیعیه عزیزم

طبیعی عزیزم نگران نباش
اکثر دختر بچه ها دارن

من تو گهواره خوندم خیلیا اینجوری بودن طبیعیه

سوال های مرتبط