۶ پاسخ

من خرما و گردو و کنجد رو میخورم عالیه
البته ببین به کنجد حساس نیستی

اب هویچ دیروز خوردم شیر عسل هم امروز خوردم چای و خرما هم شده هر لحظه من

فقط دلستر

دمنوش سماق

سیرابی
آبگوشت
آجیل ها
دلستر جو
اش جو و سوپ جو
اب سیب و انار و هویچ
و مایعات فراوان

اب هویچ
ابگوشت
شیرعسل
چای کمرنگ‌ با خرما
دلستر

سوال های مرتبط

مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 ۹ ماهگی
مامان محمد سجاد مامان محمد سجاد ۸ ماهگی