آهن بدنت کمه
من همش هوس یخ در بهشت می کنم🤤
منم از اول بارداریم همینجوریم
هوا گرمه دیگه دلت چیز خنک می خواد
فقر آهن داری
کم خونی داری منم اینجوری بودم اوایل و همش یخ دلم میخواست یا یخمک
اگه هر روز قرص آهن میخوری و بازم کم خون هستی باید مدل قرص رو عوض کنی احتمالا اون به بدنت نمی سازه یا شاید نیاز باشه یک مدل قوی تر برات تجویز بشه
کم خونی عزیزم
قند خون بالا
یا کم خونی
چک کن حتما
منم همینم یخ میریزم تو لیوان پر میکنم نوشیدنی میریزم توش بعدشم تک تک یخارو میخورم🤦♀️🤦♀️نمیدونم علت خاصی داره یا نه
رب انار بخور
آهنه بدنت کمه که هوس یخ میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.