۳ پاسخ

چون کافین داره کم بخور

نه مشکلی نداره. شکلات تلخ تازه منیزیم هم داره و قند نداره خوبه
ولی کافئین داره روزی دو تا تیکه بخور

دیابت یا قند ندارین استفاده کم اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی