من چرا ۲ روز عاشق نوشیدنی های یخ و تگری شدم 😑

۶ پاسخ

خ هوا گررررررمه

چون جیگرامون اتیش گرفته عزیزم💀

من عاشق بستنی شدم اونم میوه ای

چوووون گررررررررررررررررمه

من چند وقته اینجوری شدم ی دفعه عطش شدید میگیرم چیزای خنک و شیرین دلم می خواد

چون گرمه

سوال های مرتبط

مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی