۱۳ پاسخ

لواشک ک قندش بالاس ، همون غذا بخور ، اب خنک ، یا ی خرما با شیر

اب خنک

ترش بخور سریع میپره هوا

اب سرد

من نسکافه ۲ در ۱ میخورم که شکر نداره تکون میخوره

آب خنک اغلب جوابه

آب خنگ
چایی

من شیر سرد با دوغ

شیرموز طبیعی خیلی جوابه

با لواشک و آلوچه اگه ویارتم هست

آخه با چیز شیرین بچه واکنش نشون میده برای حرکت کردن
میتونید هم به پهلو دراز بکشید پهلو چپ معمولا حرکت کوچولو بیشتر میشه

اب خنک
لواشک
بستگی به بچه داره که به چی واکنش میده

آب گازدار باطعم لیمو بگیر بدون قنده

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد