۶ پاسخ

من بااینکه شکمم خیلی دردمیکنه مخصوصا بالای بخیه هام هنوز نرفتم

حسابی خورد و خوراکی به خودم رسیدم، دکتر برای چکاپ 40 روزه رفتم، جای بخیه چک کرد، معاینه کرد و پاپ اسمیر دادم، و یسری توصیه ها کرد و قرص داد

نه بابا من حتی تقویتی هم نمیخورم

خیر حتی آهن هم نخوردم حوصلم نمیشه با ایکه وقتی بارداربودم سر تایم دارو میخوردم بخاطر بچه ولی الا بخاطر خودم اصلا محل نمیزارم😄

نه فقط دو‌دونه قرص اهن خوردم🥸

خیر🫠حتی قرصای کلسیم و این چیزارو هم نخوردم

سوال های مرتبط