سلام چقدر بعد از سزارین میشه رابطه داشت

۴ پاسخ

من خونریزیم خیلی زود بند اومد بعد ۲۰روز اروم داشتم

بعضیا خونریزی دارن بعضیا لکه فقط گاهی هم ممکن قط بشه بعد چند‌روز ولی میگن بهتره تا ۴۰ روز نداشته باشی بعد چهل ولی مشکلی نداره

تا ۴۰ روز که خونریزی داره ادم
بعد اونم خیلی به سختی میشه تا چند ماه بعد کم‌کم اکی میشه

۴۰ روز

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی