من خونریزیم خیلی زود بند اومد بعد ۲۰روز اروم داشتم
بعضیا خونریزی دارن بعضیا لکه فقط گاهی هم ممکن قط بشه بعد چندروز ولی میگن بهتره تا ۴۰ روز نداشته باشی بعد چهل ولی مشکلی نداره
تا ۴۰ روز که خونریزی داره ادم
بعد اونم خیلی به سختی میشه تا چند ماه بعد کمکم اکی میشه
۴۰ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.