۴ پاسخ

نخور اصلا اسهال میشی مصیبت داره من فحش میدادم اونی که بهم گفت بخور اصلا هم تاثیر نداشت فقط عذاب کشیدم

من خوردم تأثیر نداشت

من خوردم ولی تاثیر نداشت

روغن کرچک بخوری اسهال میشیاا برای چی خوبه خوردنش؟

سوال های مرتبط

مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی