۹ پاسخ

کنه نیست این حشرات بی خطرن جایی گرم باشه ازین ها پیدا میشه

احتمال داره ساسم باشه ساس بوی بدی میده سختم میمیره

این ت برنج دیدم

عزیزم نگاه اگر ساس باشه فقط میکشیش خون قشنگ می‌ریزه بیرون بزن تو اینترنت در مورد ساس بخون ،متاسفانه اگر ساس باشه تمام زندگیت باید عوض کنی

یه مدل سوسک بی خطر بنداز بیرون

اگه زود می پرید کنه هس

مواظب باشید از کنه مریضی اومده اونم خطر ناک

اکه کشنی یکم‌خون داشت شاید ساس

نکنه کنه بوده؟
اگه کنه باشه فقط باید بسوزونی تابمیرع

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان آرزوی مادر مامان آرزوی مادر ۲ سالگی