۱۱ پاسخ

گذم نگهش دار بهش شیر یده احتمالا قندش افتاده... یاز خبر بده از حالش

عزیزم احتمالا فشارش پایینه یا خونتون سرده بهش تند تند شیر بده یا آب قند بده یکم بازم ببین چند میشه چون نرمالش فک کنم ۳۵هس

شاید خرابه رو خودت امتحان کن

تند تند بهش شیربده عزیزم

مامان چیا... حال بچت چطوره الان کاش خبر میدادی از حالش

بهش شیر بده ببین درست میشه

رو خودت امتحان کن اگه درست بود بچه رو ببر دکتر دمای بدنش زیر ۳۵ نباید بره

دست و پاش یخ نیست؟ آخه تو حالت معمولی باید ۳۶-۳۷ باشه، یا ضعف داره یا داره اشتباه نشون میده تب سنجت. دمای بدن خودت رو بگیر اکه درسته که بچه افت قندی فشاری چیزی داره

پاراکید بهش نده دیگه پتو بنداز روش گرم بشه

لباسش کم نیست ؟
آخه بچه اگر سردش باشه یا گرسنه باشه دمای بدنش میاد پایین

32 خوبه دیگه تب نداره

سوال های مرتبط