۵ پاسخ

منممممممم😫😫😫😫

خوبه مال من گذشت درسته بیدارم تا صبح پای بچه ولی می ارزه به لگن درد معده درد و هزار درد دیگه خیلی بد بود یثانیه اسایش نداشتم دوماه آخر، خدا قوت به همگی تون به امید خدا از ابن دوران به زودی وبه سلامتی گذر کنید خیلب واقعا سخته

منم از درد معده خوابم نبرد😪

منم کلا فلج شدم نمیتونم راه برم
حس میکنم بچه بین پاهام الان میوفته انقدر فشار اورده

درد دنده و معده 🫠🫠🫠🫠چه قصه آشنایی
نمیدونی چقدر من اذیت بودم استخونای دندم اتگار میخاس بترکه ، معدمم اون وسط انگارتوش اتیش درست شده بود
تموم شدن🙏

سوال های مرتبط