خانوما من خیلییی سرفه میکنم
خطری نداره واسه بچم؟؟

۲ پاسخ

برای چی سرفه میکنی ؟؟!

نه فقط برای زایمان داغون میشی مثل من حتما برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری