خانوما من خیلی سرفه میکنم برا بچه خطر نداره؟

۱ پاسخ

منم داشتم زایمان هم کردم هنوز خوب نشدم.
دکتر می‌گفت اگه خیلی شدید باشه ممکنه خطرساز باشه
که اونم شاید بزنه کیسه آب رو پاره کنه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری