۴ پاسخ

منم هم هفته شما بودم این حس رو داشتم،شکمم پایین اومده بود

چرا این احساس رو داری؟

منم حس میکنم شکمم اومده پایین

چطوری حس میکنین؟ مگه چه علایمی داری

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری