مامانا من میتونم پیتزا بخورم ؟

۷ پاسخ

نه تنهایی ضرر داره بیار باهم بخوریم🥲🤤

بنظرم بخور امتحان کن هرچیزی رو اگ دل درد شد با قطره کولیک دردشو اروم میکنی ولی بعدش خیالت راحته اینو میتونی بخوری
من همه چیز میخورم هندونه حبوبات سوسیس کالباس ماکارونی لبنیات تا ۴۰ روزگی هیچی نخوردم رعایت کردم ولی کولیک داشت الان میخورم خداراشکر چیزیش نمیشه نهایت چیزی بشه گریپ میکسچر میدم

دکتر بهم گفت بخواطر سوسیس کالباس نخور

بابا بخور نوش جان.اینقذر دنبال اینو بخورم اونو بخورم نباش همه چی بخور.
مگه حساسیت دازه؟

من هرموقع تصمیم گرفتم بگم بیارن بعدش دلوین خانوم یجوووری به گریه افتاد و جیغ زد که باخودم میگم هنوز نخورده اینطوری میکنه بخوام پیتزا بخورم چیکار میکنه دلم نمیاد واقعا میگم شاید بدتر بشه

اتفاقا منم همین تاپیکو گذاشتم😁 ولی هنوز نخوردم انقدکه رفلاکس و کولیک اذیتش میکنه منم میگم بیخیال بابا ارزششونداره😬🫠

خودت درست کنی منک همه چی خوردم رعایتم نکردم هیچ

ینی تا دوماهکی باید اینقدر احتیاط کرد.‌؟؟ فکر کنم فلفل دلمه اینا نداشته باشه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی