غلظت شربت با قطره فرق میکنه چون برای طعم دهی اسانس میزنن شیرین کننده بایر نصف وزن بچت شربت بدی
ینی ۱۰کیلوئع ۵ سیسی
۲۰کیلوئه ۱۰ سیسی
۸ کیلوئع ۴ سیسی
نه زیاد نیست شربت نصف وزن باید بدی
بچتچند کیلوعه؟؟ برای هر کیلو یک قطره بریز ( یا هر کیلو یک خط از قطره چکان) ۵ سی سی خیلی زیاده
5 سی سییییی خیلیهههههه که
هر سی سی 10 قطره استاااا اونممممم غلیظظظظظ
گلم یکی دو روز اول باید ۵ سی سی بدی بعد ۲ سی سی و نیم
با توجه ب وزن بچه هر چند کیلو هست همون تعداد قطره
اگه بچت 10 کیلویه اره درسته
شربت هست درسته
اگه قطره بود باید دوبرابر وزن میدادید ولی شربت همون ۵سیسی درسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.