۵ پاسخ

من دیروز از دکتر پرسیدم گفتش اشکال نداره

اگه شیر خشک میخوره عادیه

پهلوهاش سرما بهش خورده
روغن بادام تلخ بگیر چرب کن پهلوهاشو

نشونه هیچی عزیزم، تا شش ماهگی ممکنه هر رنگی باشه. خودت رو نگران نکن
فقط اگه خون دیدی نگران شو و ببرش دکتر و از ما نپرس.

والا میگن نشونه اینه بدنش باد خورده سرما خورده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🐣 مامان ماهلین🐣 ۲ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۴ ماهگی
مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۲ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۲ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی