من دیروز از دکتر پرسیدم گفتش اشکال نداره
اگه شیر خشک میخوره عادیه
پهلوهاش سرما بهش خورده
روغن بادام تلخ بگیر چرب کن پهلوهاشو
نشونه هیچی عزیزم، تا شش ماهگی ممکنه هر رنگی باشه. خودت رو نگران نکن
فقط اگه خون دیدی نگران شو و ببرش دکتر و از ما نپرس.
والا میگن نشونه اینه بدنش باد خورده سرما خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.